søndag 22. november 2009

Lindas gullkorn

Etter nesten to mnd reising, så har Linda kommet med en del gode gullkorn. Hun unnskylder seg med at noen gang snakker hun raskere enn hun tenker.

Æ vil til America
Men vi skal jo dit
Næhæii???!
Jo, LA e i America vettu!

Si til noen at du heite Kline Fittlefsa Ass. Hehe

Jeg fortalte Linda en engelsk vist om "What is the diffrent of a pussy and an oven."
- An oven does not fart when u take out the meet, sier jeg.
Hmm, si spørsmålet pånytt.
Denne gangen sier jeg svaret på norsk.
Åååh, en ovn! Æ trudde du meinte Oven. Han dærrane fottballspillern.

Linda er jo blitt helt oppslukt av Twilight, så hun fikk meg til å se den første filmen, som faktisk var ganske bra. Og en dag når vi satt å så på TV kom det reklame for film nr 2, og så sier jeg: Den må vi se. Og Linda roper ut: JAAAAAA!!!! mens hun samtidig klapper i henderne. Etterpå sier hun: Ojj, det va ikkje meninga at det skulle bli sånn da.

Det er helg, og jeg har kjøpt med sjokolade med peanutter i. Vi var begge enige om at de var gode, men med litt mye peanuttsmak i. I tillegg til at jeg sier at jeg er blitt helt peanuttgal siden jeg har kjøpt meg peanuttsmør og. Litt senere når hun spiste en slik sir ho plutselig: Åjaa, e det peanutter i de hær? Æ tengte jo at det var no nøtter i de da.

Linda biter seg selv i leppa. Æ kjente jo ikkje at leppa lå dær.

Vi var på fjelltur og jeg hadde ont i foten, så noen gang måtte jeg ta et hopp for å ikke lande på den onde foten. Så sir ho: Slutt å hopp! Du ser så glad ut...

Vi sitt å kose oss med youghurt, så sir æ:
Når æ va lita brukte æ å spise youghurt sånn som man mate unga.
Ja, det gjør nu æ ennu..

En dag vi var på 2dollarsbutikken så vi at dem solgte måleband i 2pk. Noe jeg stusset veldig på, for det er jo egentli nok med et. Så noen dager senere når Linda irriterte seg veldig over at lakenet på senga var for lite sir ho: Nu skjønne æ koffør dem solgte de målebandan i 2pk. For da kunne æ brukt det ene til å måle senga og tatt det andre med mæ på butikken.

Æ e så glad for at vi ikke har masse godteri å spise, for da hadde vi bare spist og spist, og æ har jo nettopp spist masse potetgull.

Linda høre lyda inni hodet sitt: Det hørtes ut som en bil skrensa inne i munnen min.

Vi var på butikken og fant ut at vi ville bake 123-cookies. På pakningen stå det at vi trengte 40ml melk. Duuu Line.. treng vi virkelig 4 liter melk?

Åååh, ho e nu søt! <3

2 kommentarer: