søndag 29. november 2009

Fitness

Vi skal jo snart til New Zealand jo.. Det var alt vi tenkte når vi tok en godteriting. Og en til.. og en til. Ja, dere skjønner. For når vi kom til New Zealand skulle vi jo bli i superform av å surfe på bølgene hver dag og aldri spise goderi. Men vi har vel heller levd litt for godt! Like før vi må flytte til Afrika, for Crieg fortalte oss det at jo tjukkere dama er - rikere er mannen. Merkelig. Men sånn skal det ikke bli, så idag har jeg ført vært på en god joggetur mens Linda så på Rubgykamp. Og etter det skulle vi bestige dette fjellet som minner meg om Gangsåstoppen.

Joggeturen min var tung og ikke så mye å skryte av, men det artige var at jeg møtte på Danny! Han er en superhyggelig fyr med godt humør fra Canada som vi først møtte i Auckland, så Raglan og senere i Taupo. Og nå er han naboen vår! Helt utrolig.

Fjellturen så utvilsom ut i starten, for hvor skulle vi gå? Vi måtte klatre over sauegjærer, lage vår egen vei blandt busker og sauelort. Alt vi viste var at vi skulle opp. Og opp gikk det. Ganske så mye RETT opp! Men når vi endelig kom oss opp på toppen, var det helt fantastisk.
Kjente pulsen pumpe i alle kroppdeler og svetten rennende ned fra panna. Endelig hadde vi klart det. Og dette skal vi klare minst tre ganger i uken, er planen. For nå skal vi bli fit og flott! Utsikten var fantastisk, og været enda mer fantastisk. Også så vi en liten babykanin på toppen. Kjempesjønn! Vi kom oss vel ned igjen og hadde uttøying i parken. Godt å føle seg litt sliten, så igodt blir jeg å sove godt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar